Шановні клієнти, ми надаємо 100% гарантію якості нашого товару та перевіряємо кожну одиницю товару перед відправленням на наявність дефектів.
При виявленні Вами дефектів після отримання або якщо ми помилково відправили не той товар, що вказано у замовленні, ми обміняємо товар на новий (при наявності його на складі) або повернемо Вам витрачені кошти з відшкодуванням вартості банківських комісій та вартості пересилання.
Якщо вам не підійшов товар або розмір, Ви можете повернути або обміняти його протягом 14 днів від дати покупки. У такому випадку вартість товару відшкодовується у повному обсязі або відправляємо нову одиницю товару. Вартість доставки, комісії банку та інші супутні витрати не відшкодовуються. Якщо клієнт не оплатив зворотньої доставки при поверненні, тоді ця сума буде вирахувана з вартості товару.
Товар підлягає поверненню або обміну за таких умов:
не має ознак використання (просимо приміряти один раз, щоб не залишати слідів використання);
при наявності усіх бірок та у оригінальній упаковці;
відсутні механічні пошкодження товару чи упаковки.
Для повернення або обміну товару Вам необхідно:
Зв’язатися з нашим менеджером будь-яким зручним способом (телефоном, електронною поштою, формою зворотнього дзвінка) та пояснити причини повернення. Якщо виконуєте обмін товару, тоді вказати нову модель та розмір.
Відправити товар поштою та вказати реквізити для повернення грошей. Накладним платежем гроші не повертаємо.
Повернення грошей або обмін проводиться тільки після отримання нами товару.